Usch

                              
Usch jag ska verkligen ta bort godsakerna men ikväll kände jag ett litet sug men jag köpte lite bananer också så det jämnar ut sig :)
Hahah det blev ingen storstädning men jag har tagit hand om tvätten och sen stått och strukigt en del kläder och gardiner.
jag hade ju glömt att julgardinerna var kvar inne i köket så dom fick jag banne mig byta :)
Ah vad händer ikväll då?Här ska jag nog inte göra så mycket kanske blir att kolla runt lite på kläder ska ju till H&M nu någon dag och utnyttja mitt fina presentkort som jag fick :)
Sen sitter jag och funderar på min fest sen hade ju tänkt ha en liten iallfall :)
Dom där hemma kommer fira mig där det är ju ingen som kommer orka åka hit heller så får åka hem och bli firad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0