Wiiiie min dator funkar :D

Wiiie nu funkar min dator igen :D Älsklingen fixade till internet på något konstigt sätt så jag är suuuuuper glad just nu :D
Nu kommer det bli mer bloggande för min del skulle jag tro :D Bra va??
Har nyss kommit ut ur duschen kan man säga provade syoss det nya schampot och shit det var verkligen bra håret känns typ ah nu är ju mitt jävligt slitet så det är ju inte precis lent och snyggt som på reklamen men super bra var dom :)

Sen fick jag frågor på vart jag sökte och det var Guldfynd som sökte extra personal nere på stan jag var ute i sista minuten precis, det var sista inlämnningsdagen av cv idag hahah så var ute sent men jag såg inte artikeln förän någon dag sen :P
Så nu är det väl bara och hålla tummarna igen.Jag hoppas inte för mycket så ska ut i veckan och leta runt lite hade jag tänkt mig :)

Vill ju inte ha ett extra jobb precis antingen en hel anställning eller två extra jobb skulle va perfekt :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla klart på fantasic4 ;)

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0