10:e Juli 2010

God morgon!



Eller ah det är kanske inte morgon just nu men men. Har nyss kommit hem från stationen har lämnat av syrran. Pappa vinkade vi av vid 12 tiden.
Har varit och handlat lite roliga leksaker till Turbo som han verkligen uppskattar ser jag nu.
Hahah sötnosen min.
När jag lämnade av syrran så sprang jag in i marcus och pettson dom såg lika förvånad ut som mig.
Hahaha så tog med dom upp till bilen där J satt dom fatta inte hur dom kunde missa honom.
Men vi kom överrens om att kanske hitta på något sen senare :)
Det blir nog najs.
Nu sitter jag bara i soffa och njuter för fulla. Av det fina vädret och sällskapet av mina älsklingar <3
Tror jag ska sätta mig ute i solen en stund och bara ta det lugnt.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0