13:e Juli 2010

Hallå kära läsare nu har jag äntligen tid att sätta mig en stund vid datorn. Bra va? Har jobbat min allra sista dag på Åhléns nu känns tråkigt att behöva lämna butiken.
Snyft men tjejerna har vart så himla gulliga dom hade till och med gjort en present påse åt mig som ni strax ska få se :) Hur snällt är inte det?
Helt underbara är dom där.

Ja har ju inte gjort så mycket annat ikväll har bara hunnit käka sen kom J´s syster på besök en snabbis så trevligt trevligt :D
Men tänk nu har jag allt tid i världen att blogga men ska ju ut och söka jobb om jag nu inte hinner få ett innan mötet med en skola så kommer jag kunna blogga mer än vanligt. Snacka om att det kommmer kännas konstigt att inte behöva gå upp i morgon då.
Wow!
Nåja nu ska jag söka jobb som fan så håll tummarna för mig :D

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0