17:e Juli 2010

God morgon!




Usch vaknade kanske för 10 minuter se inte bra alls. Men börjar bli riktigt förkyld känner jag.Halsen
börjar bli tjock och snora har jag gjort halva natten så har inte sovit något alls kan jag säga.

Babe är och fixar med bmw.Han ska byta ut fjädringen den dom var helt slut fram sen ska han sänka den också så det blir nog snyggt.Vi får se.
Ja idag ska vi åka till I och grilla hoppas vädret håller sig bara det verkar lite oroligt just nu men det är fortfarande as varmt.
Ja kära läsare vad ska ni göra idag då denna lördag?
Festa kanske?Det var meningen att jag skulle det ikväll med Bea men har inte råd just nu så tyvärr. Sist vi var ute hade vi ju såååå jävla kul det har dessutom blivit roligare nu när J har ändrat inställning om krogen nu gillar han också det.
men inte fpr brudarna. Så det kan ni glömma tjejer.Hihi!There is only one girl for him <3

Ja ska väl försöka få i mig lite frukost kanske ett glas mjölk räcker ju inte långt.
Vi hörs sen innan jag åker.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0