19:e Juli 2010

God morgon!




Sorry hann inte blogga igår hade fullt upp hela dagen faktiskt. Dagen började med att babe och jag städade lägenheten. Sen så hade vi tvättid vid tre så var tvungna att ta tag i det också.
Sen hade vi planerat med Bea, marcus, pettsson, martin och millan att åka hem till Martin´s föräldrar och grilla vilket vi gjorde.Grabbarna hoppade självklart i poolen så fort vi kom dit. Inte vi tjejer.Vi började med grillen istället för vi var döhungriga så orkade inte vänta på grabbarna.

Men kul hade vi iallfall.Nästa gång får det vara varmare i vattnet bara var så sugen på att hoppa i men när jag såg babe bli blå om läpparna och frysa som fan så stod jag emot att hoppa i.
Har inte bada en enda gång i år.Katastrof brukar vara världens badälskare förut kunde bada i timmar.
Men ska försöka få babe med mig till Dalarna i helgen. Hoppas på bra väder bara. Har ju inte vart där sen i April :O Veckan innan jag börja praktiken. Usch vad länge sen!
Saknar min mormor och morfar.

Får ta det sen med baby.
Göra idag då? Diska är vad jag ska göra iallafall hahah fick en lapp som satt på tv:n i vardagasrummet där det stod" kan du diska idag skulle vara bra"
Hahah tycker det är as kul när han lämnar lappar efter sig och det står något sött inte typ " kan du vattna blommorna".
Aja sen vet jag inte frågade Bea om hon ville sola idag men hon skulle till Lotta så ah får kanske sola själv på balkongen eller något. Hoppas på bra väder på onsdag för då kunde hon.Så håller tummarna nu. Vill verkligen bli bra brun i sommar så jag kan hålla jämnt tempo med min mammas nya kille han blir jämt som en pepparkaka och då skojjar jag inte.

Han kom hem till mamma en gång förra sommaren och såg ut som en bränd pepparkaka. Snacka om att jag tappade hakan trodde det inte var möjligt att bli så brun. Men ska pressa jag hahaha han ska få se på brun :D

Kommentarer
Postat av: mamma

mammas nya kille????? NU skriver du väl lite galet i alla fall ler

kram

mamma

2010-07-20 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0