23:e Juli 2010

God morgon!




Mmm tog en skön dusch nu på morgonen borde göra det varje morgon men det kommer jag aldrig orka är för trött för det.Anledningen till att jag gjorde det nu var att jag glömde det igår kväll.
Nåja skit samma!
Idag så drar jag och babe till Falun och träffar lite vänner och familj :D Ska bli roligt!
Får se om vi drar till leksands sommar land eller inte om vädret tillåter så gör vi det men mamma sa att det skulle bli osäkert. Men vi håller tummarna!

Vad ska ni göra för kul i helgen då? Festa?Det var meningen först att jag ville det denna helg men har inte fått pengar än så kan inte får se om det blir nästa helg istället :)

Ja annars idag så ska jag bränna lite låtar så vi har något nytt att lyssna på i bilen till Falun.
Sist vi åkte långfärd så åkte vi från mantorp och då hade vi en gammal skiva som jag och babe satt och sjöng allsång halva vägen hem hahahaha lät inte speciellt vackert men kul hade vi :D

Sen blir det väl att packa väska också och om ni känner mig rätt så har jag en stor sportbag med mig + en ganska stor handväska med mina saker i om ni ser mig ute så ser det ut som att jag ska vara borta i en vecka.
Hihi!
Sen ska jag faktiskt inte göra så mycket mer än att städa ihop lite kanske.
Nu ska jag gå till köket och fixa lite frukost.Vi får höras mer senare :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Danialzahra

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-04-16 @ 12:07:11
URL: http://danialzahra.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0