24:e Juli 2010

God morgon!




Sitter nu hos mamma och tar det lugnt har nyss käkat frukost och fått upp babe efter en tid. Hihi!
Idag så vet jag inte vad som händer riktigt J ska nog hjälpa min morfar med hans bil som det var något fel på.Hihi han är då bra hjälpsam iallafall.Han får alltid hjälpa någon när vi kommer hit :D
Sen så kanske det blir bowling ikväll vi får se det vore ju kul om någon mer hängde på så ska kolla runt lite.

Ja men nu blev det en lite kort uppdatering men vi får höras snart igen. Nu måste jag ju låna mammas dator eftersom min inte är med eller den funkar ju inte heller så. Så ah ha lite tålamod nu när jag är här i Falun har juinte direkt lust att sitta vid datorn hela tiden nu när jag är här.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0