25:e Juli 2010

God morgon!




Guud vad trött jag är har inte sovit bra alls i helgen. Kan bero på att jag inte är van längre att sova här hemma.
Dessutom har ju pappa kvar en av kattungarna och hon ville självklart komma och kela mitt i natten med mina tår. Sen kom hon igen vid halv 6.Dryga katter!
Saknar min lilla parlv på 4 ben.Men vi får se när vi åker hem måste hinna hem till tvättiden. Skulle verkligen behöva tvätta eller nej vänta så mycket hade vi faktiskt inte.Det är väl bara J´s meckarkläder som behövs mest skullle jag tro.Nåja skit samma!

Får se om vi hinner träffa Anna en stund idag också.Ska se o min faster är hemma om vi kanske kan svänga förbi henne en snabbis och hälsa på.
Ah nej ska försöka få upp grabbarna nu och se om någon vill ha frukost jag är då hungrig som har vart vaken en bra stund. Hihi!

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0