26:e Juli 2010

Hej och god morgon kära läsare!




Är ni vakna än??? Hahah så klart ni är om ni läser detta :DNej då jag har as dålig morgon humor.Är så glad för idag ska jag ner till stan och kolla om min topp finns kvar i min storlek :D
Ååååh hoppas sen funderar jag på om jag ska köpa en sån där härligt jacka från Gina den som alla andra har hihi kan ju inte vara sämre nej men jag har älskat den från början när jag såg den så har bara inte haft råd med den.
Vad ska ni göra idag då läsare?Det är ju inte direkt så fint väder.

Jag ska nog höra med babe och se om han ska dra från jobbet vid fem för då kan ju jag gå ner på stan vid tre kanske och sen då gå till honom :D
Smart!!
Så får det bli för vi ska ändå storhandla sen så :)
Nu hörrni tänker jag försöka få i mig lite frukost :D

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0