27:e Juli 2010

God morgon sötnosar!




Åååh känner mig jätte tung i skallen när jag vaknade i morse. Har hunnit duschat och käkat frulle så nu tar jag det lugnt en timme innan jag ska sätta igång med disken och plocka undan lite skit här hemma.
Idag blir det nog en lugn dag såg att bea inte mådde så bra så ska kolla vad hon har för sig.
Just ja Bea hihi toppen ska sitta så den är lite veckad och lite speciell vid halsen så jag har den inte ut och in.

Ja hörrni vad har ni för er idag då? Undrar vartr fin vädret har tagit vägen. Visst det var skönt att det regna lite men nu vill jag ha varmt igen innan sommaren är slut :(
Tänk att det bara är 5 månader kvar till jul :O
Shiiiiiit! Man kanske ska börja köpa julklappar redan nu :D Hihi om man är smart jag har ju julpapper hemma så.

Nja det får nog vänta ett tag till. Nu ska jag ta och röra på fläsket och styra in mot köket.
Ha en bra dag.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0