29:e Juli 2010

God morgon!





Vaknade av att babe kom hem nu till lunch. Var inte alls beredd på det så hoppade högt när han stod lutad över mig och sa hej.Hahahah vilken min jag gjorde då.
Han hade glömt matlådan här hemma så han åkte hem och käkade.
Jag har nyss klämt i mig lite frukost och ska strax ta och klä på mig.Kan ju vara bra om man gör det.

Asså vart tog solen vägen egentligen nu är jag trött på allt regn ville ha det en vecka inte två tre.
Min solbränna jar ju typ försvunnit och vill ju helst inte gå till ett solarium eftersom jag tyckte det var ganska obehagligt att ligga i en sån.
Hihi!

Ja kära läsare vad har ni för er idag då?I detta skit väder.
Jag ska kolla runt efter lite jobb hade jag tänkt ringa lite samtal.
Så önska mig lycka till :)

Puss sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0