30:e Juli 2010

God morgon!



Shit vet ni vad jag har kommit på?? Sommaren är ju snart slut hallå det är den sista dagen i juli nu!!Hjälp jag som tyckte sommarn precis börjat. Tiden går alldeles för fort alltså.
Inte bra!
Ah har iallafall lyckats komma upp ur sängen inte nyligen men n halvtimme sen kanske.
Ska snart klämma i mig lite frukost och plocka ihop lite skit och diska. Tänk idag är det äntligen fredag babe´s sista dag innan semestern.
Det härliga är att han får semesterersättning äntligen var lite jobbigt med det och han ska bli fast anställd till årsskiftet han var super glad över det nu blir det kanske inte mer krångel.
Det är ju jobbigt om det blir krångligt på jobbet och han vill ju inte ge upp PBZ över lite osäkerheter han älskar ju att jobba där när allt är bra. Och det kan jag ju förstå.
Man ska ju trivas på ett jobb man ska inte tycka det är pina och pest.

Inte för att han gör det men ah vi är bara så glada att allt löste sig tillslut :D

Vad händer idag då bloggläsare? Det är ju fredag utgång kanske??Någon mer som har semester nu kanske?
Nu skriker magen på mig iallafall att dra till köket till lite frukost.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0