6:e Juli 2010

God morgon läsare!

Nej jag har inte dött.Har helt enkelt inte orkat blogga på några dagar har heller inte kunna så.Var ju bvorta hela helgen så. Vart ju mantorp iallafall hihi men jag tyckte det inte var lika kul som förra året.Det hände ju en massa som inte direkt var kul.Men men.Det tänker jag inte ta upp här för det är inget ni behöver få veta.
Ja idag så blev det en dag hemma hade världens migrän i morse kunde inte ens röra mig så fick ringa och sjukanmäla mig.Inte kul.
Men börjar kännas bättre nu så skönt. Får nog bli en städ dag här tror jag så måste gå upp nu känner jag innan babe slutar jobbet hihi.
Ska verkligen försöka blogga mer nu har vart totalt urusel på det men nu blir det andra bullar.

Nej hörrni nu måste jag pallra mig upp för sängen och ta lite frukost Turbo väntar utanför just nu hör jag och gnäller så ska ta och ge honom lite mat och så.
Men i hörs senare.


Puss sötnosar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0