Baksmälla!

Usch hade fan baksmälla när jag vaknade i morse. Babe var några minuter sen till jobbet dessutom så vilken morgon.Gick upp vid 11 tiden.Skönt att inte behöva passa någon tid när man har baksmälla hihi :D
Det var iallafall trevligt igår nere på framfickan. Träffade Emma som fyllde år igår också så grattade henne.
Det blev lite konstig stämmning igår men aja. Inget att bry sig om.
Nåja idag blir det att ta det lugnt kolla upp lite skit innan Falun.
Ska bli skönt att få komma hem och hälsa på familjen igen har saknat alla så.
Tyvärr blir det så att man kan ha lite hemlängtan fast jag stortrivs här i Uppsala.
Tänk att jag flyttade hemifrån när jag var bara 17! Ibland kan jag tänka att det kanske var lite för tidigt.Men ångrar ingenting.

Nåja ska ta en värktablett och börja diska.
Vad har ni för er idag då?


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0