Hemma igen

Så nu är vi hemma i Uppsala igen.Jätte skönt! En helg är lagom tycker jag.
I morgon börjar vardagen igen och jag har ju inte hittat något än så ska ner och kolla runt på stan lite. Och shoppa en topp som jag hitta på Vero moda som är super snygg på :D
Ni får se i morgon om min storlek finns kvar. Bad Bea hänga undan den åt mig om den fanns :) Bra att ha en väninna som jobbar där :D
Eller vad tycker ni? Hihi!

Just nu har jag och babe tvättsugan så springer mellan källaren och lägenheten :D Har alltid tävling om den som kommer upp först känns det som :D
Men ah får blogga mer i morgon ska ta lite söndags mys nu.

Puss sötnosar ha en skön kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0