Hjälp!!!

Ååååh fy vad jobbigt har nyss hängt tillbaka alla kläder som jag hade med till Falun och sen rensat bort skittvätt. MEN jag märker nu att jag MÅSTE rensa i garderoben det är bara det att jag kan inte slänga allt för att jag tror någonstans i bakhuvudet så tror jag att jag kommer andvända några av dom senare.Seriöst jag behöver hjälp :D
Jag har flera plagg som jag inte andvänt på flera år men som jag fortfarande tycker om :O
Seriöst det har gått så långt att jag får inte plats med något nytt om jag inte rensar.
Så allt som inte får plats i garderoben hamnar på golvet. Nu när jag slängt mycket i tvättkorgen och hängt in resten så ser jag att när jag tvättat så kommer jag inte ha plats för det nytvättade!
Buuuhuu detta är inte kul :(
typ tröj och klännings avdelningen + byxor och leggins på överslafen! Och denna garderob är en dubbel den bredvid är en enkel.
Och sen t tröjorna och linnerna! Har ju två garderober om jag inte rensar nu så måste jag börja andvända garderoberna i hallen och det vill jag inte dom har vi ju planerat att slå ut så hallen blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0