Luftslottet som sprängdes

Japp har nylien lagat mat åt mig och babe. Bea ringde och hörde med oss om vi ville följa med till steakhouse.Men vi måste verkligen spara alla pengar vi kan just nu.
Sen höll jag på med maten samtidigt så hihi kunde ändå inte.
Ah ikväll blir det lugnt iallafall.Ska försöka vila min lilla skalle :)
Ja nej vad ska ni göra ikväll då snyggingar :D

Wow måste bara säga vilka trogna läsare jag har som kommer in och kollar om jag bloggat har haft mer läsare nu än dom dagarna jag blogga innnan jag fick torka.
Ni är då bara för bra där ute <3
Så här ser drifting bilen ut nu förresten vilken skönhet va?? Om man jämnför med den gamla stilen och stripesen.
Och detta var vårat läger ni som var där kan inte ha missat det vi var en av dom som hade störst läger i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0