Naaw vilka härliga läsare <3

Naaw gud vad ni är härliga läsare som har hittat in hit. Fick många krya på dig kommentarer jätte gulligt. känner mig mycket bättre nu och ska strax ta värktablett och gå och sova. I morgon ska jag färga utväxten eller rättare sagt Bea ska hjälpa mig men ska först om det blir härligt väder sola lite och sedan upp en sväng till Åhléns för att köpa en pensel.

Kommer bli orange först är jag nästan säker på hahaha så kommer nog inte visa mig ute på någon dag. Många gör ju felet med att färga flera gånger på en dag när dom märker att det inte blir bra men man ska låta håret bli skitigt innan man färgar det igen för ett bättre resultat.

Så nu vet ni det som inte visste det. Men jag hoppas ju självklart på ett mycket bättre resultat än förra gången när jag gjorde det själv. Blev ju knall orange. Hihi!

Nej hörrni nu ska jag ta en dusch och sen väntar min svala säng.
Ha en skön kväll nu sötnosar så hörs vi mer i morgon blir lite bättre uppdatering då.

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0