Shoppat!

Guud vad jag älskar att shoppa tråkigt att vara ensam bara :(
Men men det gick bra ändå!Hittade min topp som jag ville ha och ett par jeans.
Brukar ju alltid ha problem att hitta jeans. Jag är ju bra längre än många så när jag hittar ett par som sitter as bra över rumpan men så kollar man ner mot fötterna och då ser man att dom är tok för korta.Och så tar men en storlek större och då sitter dom bra till mit fötterna men dom är för slappa över rumpan. Men dessa som jag hittade satt perfekt överallt :D
Härligt med tur för en gångs skull.
Toppen är från Vero moda och kostar 259:-
Vita jeans från Gina tricot 199:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

ummm..sitter inte toppen ut å in? :D ser konstig ut vd urrignningen :P

2010-07-26 @ 22:12:46
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0