11:e Juni 2010

God morgon läsare!





Guuuuud jag vill dö just nu. Har nyss kommit upp ur sängen och då menar jag inte att jag har sovit till nu men ryggen var helt låst kan man säga kunde inte röra mig alls. Så nu har jag lyckats komma upp äntligen.Men som sagt nu ligger jag i soffan istället med Turbo och vilar innan jag la mig här så hann jag ta lite jucie men glömde macka och det gör ju fortfrande ont som fan. Så får vänta tills J kommer hem så få vi laga mat.
Får se vad det blir han glömde plocka ur mat ur frysen i morse så aja.
Nåja vad har ni för er då kära läsare? Hoppas ni mår bättre än mig iallafall.
Ikväll så ska vi ju ut men jag vet inte om jag klarar det just nu. Försöker knarka värktabletter just nu och värmekudden är kall och kan inte gå upp igen känner jag inte just nu iallafall på ett tag.
Hur ska detta sluta?Kommer dö i förtid.

Ja nej ska försöka sova lite kanske innna babe kommer hem från jobbet,han ska sluta vid 4 idag så det är skönt om han nu inte väljer att jobba över :(
Men ni får ha det bra nu så länge tills vi hörs igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0