12:e Juni 2010

God morgon!




En lätt baksmälla idag.Var inte meningen att jag skulle dricka och verkligen inte gå ut men det gjorde vi. Åkte till kalas och var där från 10 till typ halv 2 hade så fruktansvärt roligt.J och nima var också ute men dom var på ett annat ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det heter.
Men dom hade tydligen också roligt :D
Självklart hamnade vi på en massa kort också fotograferna älskade oss igår vi var sååå populära :D Vi fick till och med badringar hihi jag fick till och med två stycken wow :D
Ja så detta måste vi göra igen.Eller hur gumman :D ?
Nej nu ska jag ta en värktablett och vila lite och kolla på momma´s boy som går på tv :)

Ha en bra dag bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0