15:e Juni 2010

God morgon läsare!




Hur är det med er idag? Här är det helt ok ingen ond rygg på hela dagen igår och känner inget nu på morgonen heller :) Härligt!
Ska snart eller ah inte än åka till jobbet ska försöka komma ihåg att fråga A om jag kan vara ledig en fredag om två veckor. Kan ju alltid jobba över dom andra dagarna om det ska vara så sen är det så att den dagen ska vi åka vid 10 och jag börjar jobba vid 8 så jag kan kanske jobba en och en halv timme. Jag hatar verkligen att fråga efter ledighet.Gillar det inte!
Ah men hoppas man får det iallafall.Håll tummarna.
Nej nu så ska jag ta lite look of today kort ;) Så det kommer strax.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0