1:a Juni 2010

God morgon kära bloggläsare!


Sitter och njuter av en god frulle i soffan. Ska om ungefär 45 minuter åka. Ska pumpa upp däcken bara också såg igår att det börjar bli lite dåligt med luft undrar om det läcker någonstans eftersom jag pumpa ju för fan tre veckor sen :S
Konstiga cykel.
Nåja ni vet att det blir nog inge bloggande förän jag kommer hem igen men då blir det iallfall mer inlägg på en gång ;)
Har ingen dum disk jag behöver ta hand om det är babe´s tur idag hihi :D
Härligt säger jag bara!
Fan vad avensjuk jag är på er som är hemma om dagarna nu. Ni kan sitta och sola förbättra brännan kanske men jag då??? Jag jobbar hela dagarna så när jag kommer hem så är det ju ingen sol kvar nästan ju :( Så tänk lite extra på mig idag och sola för mig med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0