20:e Juni 2010

Tjenare alla läsare!




Det har åskat ute ett bra tag när vi var och handlade.Så bad Bea komma över och göra mig sällskap så har köpt lite gott det roliga nu är att solen har tittat fram igen. Så det verkar bli bättre väder.
Aja men det blir nog bra detta.
Annars idag har jag inte mycket planerat har tvättid just nu.Och babe har nyss dragit till jobbet igen nu är det väldigt stressigt för dom killarna bilen ska vara klar om bara några dagar :O
Så får se hur det går han kommer att få jobba över en hel del nu under dessa dagar.
Nåja jag jobbar ju ändå sena dagar så.
Nej nu ska jag kolla hur det går för min film :)

Puss sötnosar ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0