21:a Juni 2010

Hej kära bloggläsare!



God morgon på er sitter här i soffan med en macka och en katt som tigger.Hahah ska snart iväg till jobbet nu var det dags att jobba igen då :)
Kommer tyvärr inte hinna lägga upp en dagens loook of today så det får ni när jag kommer hem igen :)
Har haft världens torka när det gäller bloggen sorry för det men har helt enkelt haft annat för mig så :) Och man vill ju hellre umgås med min älskling när man är ledig.Eller vad säger ni?
Ja idag så jobbar jag till 19 och babe jobbar säkert senare eftersom bilen ska vara klar nu på onsdag hur nu det ska gå till men aja jag håller alla tummar jag har för dom :)
Men nu ska jag skynda mig käka upp min frukost och sen iväg :)

Vi hörs sen ikväll sötnosar :)

Puuuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0