24:e Juni 2010

God kväll asså fan vad jag har fått torka är på bloggen känner mig inte lika motiverad längre att blogga ska försöka vända på det snart. I helgen har jag kanske all tid i världen :) Hihi!
Har nyss kommit hem från babe´s jobb. Dom försöker få igång motorn men den vill inte riktigt så får se hur det går dom har nu en vecka kvar till mantorp :)
Läääängtar och håller tummarna tills fredagen och att bilen är klar :)
Ja jag jobbar som vanligt i morgon men börjar 10 och slutar två eller ah butiken öppnar 10 som vanligt men stänger vid 2 :) Halv dag härligt!
Sen vet jag inte vad som händer alla har ju planerat något är det bara jag som inte har det?
Ah hoppas på att något kul kommer hända har ju dricka iallfall :)
Ja nej ska nog dra och sova nu hade jag tänkt är så himla trött.
Så vi hörs mer i morgon kan kanske hinna med en dagens look of today :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0