26:e Juni 2010


God morgon!

Har vaknat för ungefär en timme sen kanske. Jag och babe gjorde ju inget igår sen efter när jag slutade jobbet eller ah vi drog och käkade med N på marianns.

Sen så hade vi inget planerat. Så vi satt bara hemma och drack öl typ. Vilken midsommar då. Vi blev så himla trötta av att sitta still så vi somna någon timme dessutom. Hahaha! Vilken dag. Igår så bloggade jag ju inte alls orkade helt enkelt inte. Men nu kan jag ta mig tid att göra det.
Toppen väder är det ute iallafall. Härligt! Sitter just nu på J´s jobb han är och meckar med driftingbilen.Enligt J så ska dom andra komma runt på eftermiddagen men vi får se man vet ju inte hur många som ligger och har baksmälla :) Eller hur?
Ja annars idag så har vi inget planerat. Ska kolla om pappa kanske inte får lön på måndag först för jag skulle behöva köpa nya sommarskor på riktigt nu. Men sen så har ju alla stängt idag också så det kanske får bli någon gång i veckan istället. Måste köpa dom innan Mantorp iallafall.
Hade tänkt handla ett par gladiator sandaler med lite snygga bling bling på :)
Vad tycker ni om det?

Nej hörrni ska göra babe lite sällskap nu dom har ju fått igång motorn nu äntligen så det känns ju inte lika stressande längre men fortfarande har dom mycket kvar på den.
Önska dom lycka till att hinna klart till på torsdag.

Puss sötnosar hörs senare :)<3 

 


Kommentarer
Postat av: Kasparellen

Perfect work!

2010-12-12 @ 20:01:09
URL: http://kasparellen.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0