28:e Juni 2010

God morgon!



Ska snart gå till jobbet.Dags att slita idag igen då :)
Sitter och räknar ner dagarna nu till fredag. Nike ska komma förbi jobbet idag och kolla på linnen som vi ska ha och som ska skickas iväg i morgon på tryck shiiiit vad snyggt det kommer bli. Men frågan är vilka linnen om dom ska vara långa eller halv långa. Jag skulle nog nästan föredra långt linne.Eller ah man vt aldrig om vi hittar något annat. Och bilen kommer bli grymt snygg har Nike sagt och det tror jag :D Läängtar tills man får se den.
Resan ner så kommer vi nog få åka Bmw:n ner hahah bensin slukarn. Men då vet jag iallfall att jag kan sova eller nja det kanske inte är så trevligt mot babe som kör. Hihi aja får kolla film eller något då kanske :)
Turbo skickar vi iväg till I på torsdag. Har aldrig sett någon älska Turbo mer än vad vi gör än I gör.
J ska skicka med en inhalator utifall han skulle må dåligt eftersom han är allergisk mot katter men det märks inte hihi han kör in skallen i hans päls och klappar honom och busar ja herre gud :D
Tur att Turbo får sån uppmärksamhet av någon iallafall :)

Nej hörrni nu är det dags att göra mig i ordning.Hörs senare idag<3 Det kommer bli varmt som satan. Puuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0