2:a Juni 2010

God morgon!

Aj! idag känner min rygg verkligen av att jag lyfta för tunga grejjer igår kan inte riktigt sitta ner eller vrida på kroppen som jag ska kunna. Och i morse kom jag inte ens upp heller så jag ringde jobbet och förklarade vad som hade hänt och fick tipset av ann- lousie att jag kan ringa en typ "rygg-knäckare" så ska höra mig runt. Har tagit två ipren redan och har fortfarande ganska ont. Kan ligga på rygg och på mage utan problem men så fort jag rör mig så hugger det bak i svanken typ. Aaaaaj!
Sol och as bra väder är det ju ute också så ska ringa sen försöka sätta mig på balkongen men tror inte det kommer gå så bra eftersom jag kan inte sitta ordentligt i stolen.
HELVETE!!!
Ja usch är inte på toppen humör just nu så vi får höras mer senare.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0