30:e Juni 2010

God morgon!


Skulle ge vad som helst för att få en sovmorgon idag. Kom hem vid tolv igår efter en tur till sala.
Shit! Aja måste till jobbet idag och tänk en dag kvar nu :D Wiiiiiiie! Synd att jag inte jobbar till 5 då också utan 7. Nåja idag blir det 5 och idag ska jag och babe åka och köpa mina nya skor äntligen :D
Ska kolla med honom också om han behöver ett par sommar skor. Han har ett par sandaler men dom är as fula tycker jag :D Hahaha snällt nej men han skulle faktiskt behöva ett par.
Så vi får kolla lite :)
Nu är han redo för att åka så vi får höras mer sen när jag slutar eller rättare sagt när vi handlat klart vi måste handla mat också.

Men ha en bra dag nu kära läsare får se om fin vädret håller i sig :)

Pussss <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gick det med skona??? blev det skor till er båda??? Du får gärna maila mej på [email protected]

kram

mamma

2010-07-01 @ 07:46:55
Postat av: Askgunn

I love this page.

2011-01-03 @ 21:07:56
URL: http://askgunn.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0