4:e juni 2010

God morgon läsare <3


Hur är det med er idag?Här är det väl fortfarande sådär. Har fortfarande ganska ont i ryggen ska ringa och höra med vårdcentralen igen och kolla om jag kan komma in.
Hoppas!
Ah annars så händer det nog inte mycket idag vad jag vet skulle vilja städa men det går ju inge vidare det heller med ryggen.
Det får nog bli att sola lite i solen idag igen om jag orkar.
Bättra på brännan lite kanske.Villverkligen bli knallbrun i sommar så det sitter i ett bra tag.
Eller vad säger ni?Hihi!
Nej nu ska jag ta och klä på mig och fixa mig lite så jag kan ringa och höra med dom. Om inte dom har tid så får jag åka ner till närakuten och kolla med dom.
Ah önska mig lycka till.
Ha en bra dag sötnosar :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0