8:e Juni 2010

God morgon läsare



Ska snart eller nej inte riktigt än sticka till jobbet. Idag blir det kanske öva i kassan igen med crille :)
I början av dagen har jag ingen aning om vad som händer har ingen större lust att städa hela dagen igen. Och Helena är inte på jobbet längre heller eftersom hon reser idag.Buhuuu!
Det var ju hennes sista dag igår dessutom. Fan vad jag kommer sakna henne där. Lollo får se om hon är kvar eftersom hon inte var där igår. Hon kanske var sjuk jag vet inte riktigt.
Petra är heller inte där så då blir det ännu mindre att göra. Det är ju alltid hon som har alla jobb att dela ut :D Hihi!
Nej nog om jobb nu. Ska dricka upp min jucie och activia sen packa ner allt i väskan och sen iväg.
Ha en bra dag nu.

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0