Hemsk film

Har nyss kommit hem och nyss tvättat håret så nu är det dags att sova. Rocky 3 går på tv så ligger och kollar halvt på det dessutom. Var hemma hos Bea och kollade film. Jag och hon traskade till liljehallen för att hyra en film så det blev filmen "närkontakt"

Handlar om typ videofilmer om "aliens" typ privata filmer samt från psykolog samtal med en kvinna som det handlar om då i filmen. Riktigt äckligt just när man får se  dom riktiga filmerna eller ah man vet ju inte om det är fejk men just under en scen i filmen när en polisman ska vakta kvinnans hus så kommer ett stort mörkt föremål som flyger över huset och man hör att han blir lite rädd och att kameran flimmrar som fan man ser inte ett skit.Och det är kameran i en polisbilen som filmar så jag tror inte helt på att det är fejk.Isåfall varför flimmrar kameran.Nåja man får tro vad man vill men jag är ju lite mer åt hållet att jag tror på att det finns något där ute som vi inte riktigt förstår.
Ah nog om det filmen är ganska läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0