Mys kväll med Bea

Har vart på stan med Bea och fikat lite på Linnés :) Käkade först med babe på max sen så åkte vi ner till stan och tog en chailatte :)
Satt och snackade lite smått och gott. Trevligt trevligt!
Nu sitter jag i soffan bara och kollar tv. Tydligen går filmen Crank as bra film enligt mig själv :)
Ska snart hoppa in i duschen :) I morgon blir det 10-19 pass.Lääängtar till helgen då jag kan få sova ut :)
Härligt! Annars ikväll händer det inte så mycket skulle jag tro. Ta det lugnt bara gå och lägga sig tidigt skulle jag tro är väldigt trött faktiskt.
Nu tänker jag kolla klart här sen hoppa in i duschen och sen väntar sängen :)
Men ni får ha en skön kväll kära läsare.

Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0