skön kväll!

Japp det är det som sjutton att komma hem.Min rygg har verkligen plågat mig idag men fick ta värktabletter av crille :D Räddade ängeln :D Och idag har jag fått börjat lära mig kassan. Inte svårt alls. Datorn sköter ju allt så :) Ska få jobba med den i morgon också innan jag går hem. Vi kunde leka lite med kassan i morgon innan stängning eller innan jag går hem vid sju :)
Det enda som tydligen var lite krångligt är när det kommer returer. Men men det ska vi väl klara av :)
Börjar lite smått :)
Ja annars ikväll då kära läsare vad har ni för er? :)
Jag ska försöka tigga mig till en massage av babe han har lovat att göra det eftersom min rygg skulle må bättre av det.
Håll tummarna åt mig ;)
Nu så tänker jag kolla runt lite på kläder på Nelly. Kolla in där också vet jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0