Slutkörd

Ååååh vad skönt att kunna lägga upp fötterna på bordet. Mmm skönt!
Har vart en ganska händelserik dag. En ung man som försökte stjäla en data väska hallå desperat?
Min chef hann inte ifatt honom utan han sprang och sen slängde ifrån sig väskan och fortsatte springa längre in i köpcentret.
Nåja pinsamt för honom!
Ja ikväll händer det inte så mycket ska hoppa in i duschen hade jag tänkt :)
Nice!
Ja nej ska kolla upp lite gladiatorsandaler först var jag kan hitta några.
Någon som kanske ha ett tips vill helst inte beställa hem eftersom jag vill ha dom nu innan fredag.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ailomargrete

NICE AND WONDERFUL SITE

2012-03-05 @ 11:58:01
URL: http://ailomargrete.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0