Snyft min mobil :(

Buhuuuu! Har nyligen lämnat in min lilla mobil. Högtalaren funka inte när folk ringer mig så hör jag inget av vad dom säger men dom hör mig. Kunde bara snacka med folk om jag hade själva hötalartelefon på. Så lämnade in den nu på elgiganten så nu ska det dröjja 2- 3 veckor innan den kommer tillbaka. Snyft hur ska jag kunna klara mig utan den? Så får ha min gamla mobil ett tag bara det att jag har inte Helenas nummer på mobilen nu och jag kan inte se på den gamla heller eftersom jag inte har den längre :(
Fan får vänta tills hon sms:ar eller något då :)
Nu sitter jag och får hjälp av Bea via msn att kolla in susnet. Ett ställe inom bloggen då kan se vilka dom kanske bersöker bloggen :D Bra va?
Vet ju redan många men ändå kan ju vara kul att se om det är någon annan man kanske inte känner :)
Nu ska vi se om vi kan lösar detta :D


Kommentarer
Postat av: Saidfride

Nice site, Keep it up

2012-02-07 @ 12:26:54
URL: http://saidfride.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0