Studenten är i stan

Wow vad trafik det är nere på stan då :O Men snacka om att tjejerna får uppmärksamhet nu på sommaren då. Det är helt sjukt. Det började med att jag och Bea skulle sola utanför hennes lägenhet men det gick inge vidare för att det var as mycket moln så man blev ju iskall.Så vi bestämde oss för att traska ner till Solpalatset och ta en 16- minutare. Ni som inte vet jag har ju aldrig solat solarium så tyckte det var lite småläskigt faktiskt när det börja låta och ha sig om rören under tiden man sola.Usch! Nåja blev ju inte så där knall brun men färg har man kan jag säga.Hihi härligt! Men ryggen var inte min bästa vän på väg ner eller på vägen upp. Usch har nyss tagit två tabletter för att lindra smärtan. Vårdcentralen hade ingen ledig tid men pratade med en jätte snäll sköterska som ställde lite frågor och så om hur ont jag hade. Hon trodde att jag kan ha sträkt någon muskel i slutet av ryggen eller så kunde det vara något med någon nerv. Men det tror inte jag.Men jag fick rådet att sova på en varm vete kudde och vila + ta värktabletter.För hon sa att läkaren inte skulle ge några andra tips heller än det hon gjorde.
Så ah lilla jag får fortsätta med värktabletterna och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0