The ring

Åh guuuuud vad jag hatar den där filmen. Usch! Fattar inte att jag sitter då ensam och ser den. Hallå?
Störd jag vet hihi!
Har nyss vinkat av Nike hon kom också till jobbet idag så jag och hon satt ute och solade lite i varsin solstol.Skönt! Sen så åkte vi och handlade lite saker till att göra lunch. En baguette med potatissallad,gurka,tomat,rödlök och rostbiff hur gott låter inte det? Det var as gott :)
Sen så tröttnade vi på att vara kvar där så vi bestämde oss för att åka hem till vår as stökiga lägenhet och titta film var meningen att vi skulle se Avatar men House of wax gick så vi fastnade framför den samtidigt som vi satt och pratade lite :)
Jätte mysigt :)
Men nu är jag as trött och ganska seg kommer säkert somna innan babe kommer hem.
Har ingen aning om när han tänker åka.
Vi får se:)
Nej nu tänker jag nog ta och hämta mitt sköna täcke och krypa ner i soffan igen.

Ha en bra kväll Puuuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0