Ute i 2,5 timmar och detta är resultatet!

Yes box kom ut på balkongen iallfall men kunde ju inte sitta ordentligt så la mig på en filt istället och somnade nästan. Och detta blev resultatet man ser verkligen vart min bikini har suttit :)
Helt sjukt! Blev inte av att jag sola benen eftersom det gjorde ju ont så fort jag rörde mig.
Turbo var ganska snäll ute på balkongen men när han inte var det fick jag ta blommsprutan så han sluta.
Ja nu sitter jag och väntar på att babe ska komma hem.Tror nästan han får laga mat idag annars kommer jag dö.
Just nu är jag ganska röd där ser ni men i morgon är jag säkert piss brun istället. Jag brukar ju bli så lite röd på överkroppen men brun på en gång om benen eller armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0