100301

                               
God morgon "snörvel" usch min näsa vill fortfarande bråka med mig dessutom tror jag älsklingen har fått tillbaka sin också han hade as ont i halsen i morse men nu verkar han må mycket bättre vi ska strax iväg och handla en ny mobil till honom sen ska jag köpa lite mer bling bling till mobilen ni ska få se resultatet sen på han jag själv tycker den är sååååå jävla snygg och vadå det är klart det blir snyggt när jag gör det hihi ;) Ni får ju tycka vad ni vill :)
Sen ska vi handla mer yoghurt och lite frusna bär till min smoothie plus lite annat skit. Men vi hörs mer sen när jag dyker upp hemma :)

Puss på er bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0