100307 God morgon

Gäsp sitter på jobbet igen det blev inget meck ungefär en halvtimme senare efter mitt senaste inlägg gav älsklingen upp och sa att vi skulle åka hem igen. Vi hann inte mer än komma innan för dörren som han ringde våran närmaste granne och frågade vad han hade för sig. Han hade tydligen tjejen hos sig så vi tog ett par öl och gick över till dom och gjorde dom sällskap. Catrin var jätte trevlig och hon ville gärna hänga på min nyas affärs idé som jag VET skulle blir as poppis här i sverige. Så jag behöver ett par brudar som vill hänga på :)

Nej hörrni nu ska jag vara mer social här men vi hörs sen :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: bea

vad är det för affärside då? ;)

2010-03-07 @ 14:00:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0