10:e Mars 2010

God morgon kära läsare nu är jag äntligen vaken igen trodde klockan var 11 men den var bara tio så haha uppe ganska tidigt idag igen skönt :) Ska upp täll gränby en sväng för att sätta in lite pengar frågan är bara om dom har en sån maskin just för det jag ska sätta in.Ah har as mycket små kronor det är sjukt så undrar om dom har en mynt maskin där, vet att dom har en på stan men det är närmare till gränby.Ah får kolla upp det där. Sen ska jag höra om Nike vill ta en lång promenad också :) Annars vet jag inte vad som händer idag vi får se helt enkelt :)
Ni då vad ska ni göra idag då? Det är väl ingen som har lov väl alla har väl haft det.Eller har jag helt fel? :)
Nu skriker min smoothie på mig inne i kylen så ska ta och göra lite frukost :)

Puss bitches ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0