11:e Mars

             
God morgon min underbara läsare allt bra med er?? Här är det ganska tungt i huvudet tyvärr. Usch men ska snart ta en dusch eller om jag ska ta ett varmt bad.Hmm...får se. Ah idag vette fan vad som händer faktiskt har bara svårt att tänka mig att det är fredag i morgon igen. Kan ni det veckorna går så fuktansvärt fort :O
Det var ju meningen att vi kanske skulle åka till falun men det kommer nog vi inte göra.Just ja det har jag glömt att berätta jag har kanske äntligen nu helt klart fått en praktik plats säger inte än vart det är men jag ska träffa henne på onsdag nästa vecka och då ska vi väl bara träffas så hon får se hur jag är.Ska verkligen göra allt för ge ett jätte bra intryck :) Bra va??
Hade ju värsta tur dagen igår förutom lotterna vi köpte tyvärr.
Ah nej hörrni nu börjar Top model ska se det innan jag hoppar in i duschen.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0