13:e Mars 2010

God morgon läsare där ute allt bra med er idag?? :) Här har man ont i skallen hade det igår när jag somna också. Usch! Turbo och älsklingen är i bråk här. Turbo bet av våran sladd till den fina klockan vi har i vardagsrummet så älsklingen är på väg att slå ihjäl honom men nu så ska han fixa sladden sen sa vi smörja in sladdarna i tabascosås så han ger fan i dom sen hoppas vi annars är han fan störd.
Ah idag vet jag inte vad som händer älsklingen ska iväg snart och mecka med sin syters bil sen så sa han tidigare att han ville fixa något på hans bil också men det vet jag inte om han tänker göra längre. Så ah jag blir ensam här hemma ett tag hade planerat att ta en dusch och bara sitta och njuta. Mmmm skönt!
Igår kväll blev det aldrig någon film filmerna gick inte att spela så vi ska göra ett nytt försök ikväll kanske. Får se om det inyte händer något annat.
Ah nej ska se om katten lever fortfarande.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0