14:e Mars 2010

Hej och härligt morgon eller ah nu är det ju eftermiddag. Har inte vaknat tro mig vaknade vid sju av att något smäller till något så fruktansvärt och sen en massa klirr.Gissa vad som har fallit i backen. Jo våran stora spegel i hallen som till hör våran mörkbruna byrå har fallit i golvet tack vare en piss katt som ska vara överallt och klättra jag är 100 % säker att grannen hoppa högt under oss. Guuuuuud vad jag hatar honom när han är så där. Snart har vi inget helt kvar och förstår inte varför han är så. Älsklingen tror att hans pappa var ju vildkatt och han tror att han kanske har mycket det i sig.Jag vill bara att han ska ta och lugna ner sig mer. Vill verkligen inte lämna bort honom han är ju min lilla pojke han körde nyss upp sin skalle mot min och styker sig sen lägger han sig på rygg och sträcker fram magen så man ska klia han då njuter han till 100.Vem smälter inte då???
Men om han ska fortsätta att ha ner saker och förstöra grejjer måste vi lämna bort honom till någon som verkligen kan ta hand om honom.
Men det är ju det sista jag vill.

Ah idag händer det inte så mycket ska nu hoppa in i duschen och sen är det tvättdags som gäller sen ville tydligen Nima ha hjälp med att hämta sin bil som står knivsta tror jag det var.
Så ah så ser våran dag ut idag. Ska försöka hämta upp mitt linne som Bea har. Skulle ha gjort det igår men vi blev bortbjudna över till Nike och Arash på middag och melodifestivalen.
Asså seriöst är det bara jag som verkligen tyckte det var fel som vann. Vad ska dom utomlands tro om oss svenskar nu???? Vi skickar en liten snorunge som sjunger med gröten i halsen.
Usch hahaha jag hejja ju på eric men den hade inte heller passat ute på eurovision. Så vi tänkte att Darin skulle få åka men nej då svenska folket röstar ju bara vem det är som sjunger ju.
T.ex Peter Jöback han var ju heeeeelt värdelös låten var ju den tråkigaste jag någonsin hört.
Men som sagt svenska folket skiter ju i låtarna utan röstar på artisterna.
SORLIGT!
Nej nu ska jag inte klaga mer utan ska hoppa in i duschen nu.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0