15:e Mars 2010

     
God morgon alla där ute guuud vilken skön morgon alltså tycker ni inte ah ni som bor här i uppsala iallfall vet :D Asså när älsklingen åkte till jobbet i morse strax före 8 så var solen jätte stark :O Shit hoppas det kommer vara så här fint väder sen i sommar också och inte skit väder som regn.
Ah men det blir nog bra ska ni se :)

Gick upp för kanske en timme sen men har legat och gosat med Turbo en stund :) Min lilla ängel han är såååå gosig på morgonen :) Tycker han allid ska vara så :) Just nu så ligger han i knät och kollar när jag rör fingrarna över tangentbordet jääätte intressant ligger och jagar dom lite också.
Hahaha sötnos <3 Idag händer det faktiskt inte mycket ska försöka storstäda tror jag och göra älsklingen glad :) Har blivit lite mer ordningssam på sista tiden hahaha älsklingen tycker det bara är bra.
Ah sen måste jag ta tag i disken också usch är en stor hög igen.
Men så ser mitt glamorösa liv ut idag :) Ni då hur ser eran dag ut?? Bra hoppas jag :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Go förmiddag gumman....har fått ett tips av Lotta här på jobbet ang Turbos "vildaliv"....köp ett måttband och låt han jaga det....en kompis till henne hade en katt som var/är precis som Turbo och de skaffade ett måttband som han fick jaga tills han vart slut.....sen lugnade han ner sig.....sen ett tips till kablarna...smör+svartpeppar=smetas in på kablarna....ska oxå var effektivt

kramis

2010-03-15 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0