16:e Mars 2010

God morgon kära läsare :) Sovit gott? Det har jag hahah älsklingen var fast besluten om att jag skulle upp när han gick upp och hans sätt nu var att dra upp persienerna vilket inte var det smartaste. Hahaha fan vad jag skällde ut stackarn han tog inte åt sig eftersom han vet att jag kan vara lite små sur på morgon speciellt om någon drar upp persienerna så solen kommer mitt i ögonen.Ha men jag somna om ändå hihi! Så vaknade nu strax före tio. Idag har jag mycket att stå i här hemma eftersom jag inte hade tid eller ork att städa igår så måste jag ta tag i det idag. Måste hoppa in i duschen också men det kanske jag kan göra ikväll eller när jag har gjort allt jag ska göra :)

Nej nog om min dag, vad ska ni göra idag? Plugga? Sova?Sola? hihi.Hoppas ni iallfall får en fin dag oavsett vad ni gör ;) Det ska jag försöka ha :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0