19:e Mars 2010

God morgon mina kära läsare nu har jag äntligen kommit upp shit sov länge idag med. Inte bra.
Såg igår att jag hade besöksrekord igen :D Fan vad härligt ni är mer än välkomna :)Fler och fler som inte kan motstå att besöka min lilla sida hihi :) Bara bra roligt det.
Ah ska nu göra frukost sen ska jag ta min vardagliga fredagsdusch :) Ska bli sköönt :)
Nu får vi se vad som händer i helgen vet inte om det blir något med någon praktikant J sa att han och marcus skulle ha en grabbkväll här så jag tror jag ska höra med lilla Nike vad hon har för sig annars så låser jag in mig i sovrummet för att lämna dom ifred.

Aja men det löser vi väl J ville inte ha någon grabbkväll om inte jag hittade på något att göra så.
Nej hörrni nu ska jag kliva upp ur sängen och vidare till köket och göra lite frukost får se hur det går brukar inte vara så bra för min mage när jag käkar så fort jag går upp då mår jag illa sen som fan och det är ju inte kul.Men vi får se hur det slutar.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Wilhelmfiona

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-11-24 @ 13:20:52
URL: http://wilhelmfiona.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0